PROLOG

BLOG INI "AKU' HASILKAN UNTUK MENGUTARAKAN PENDAPAT DAN PANDANGAN TERHADAP APA YANG BERLAKU DI SEKELILING. ADALAH LEBIH BAIK "AKU" MENTERJEMAHKAN SESUATU MELALUI TULISAN AGAR SENANG DAN BEBAS BAGIKU UNTUK MENYATAKAN PENDAPATKU. BUKAN NIAT UNTUK MENYINGGUNG TAPI ANGGAPLAH KATA-KATAKU SEBAGAI UBAT PELEGA KESAKITAN. PAHIT NAMUN MAMPU MENGUBATI PENYAKIT-PENYAKIT YANG BERSARANG DALAM JIWA.

BAGI YANG TIDAK MENGEMARINYA "AKU" NASIHATKAN AGAR BEREDAR DARIPADA BLOG INI DAN KEPADA YANG BERMINAT DIPERSILAKAN UNTUK MEMBACA ISI KANDUNGANNYA. SESUATU ITU PERLU DITERIMA DENGAN PANDANGAN YANG TERBUKA.

MUNGKIN PANDANGAN KALIAN AGAK BERBEZA NAMUN AKU TETAP MENGHORMATI PANDANGAN KALIAN. "AKU" JUGA BERSEDIA UNTUK BERKONGSI PENDAPAT KALIAN WALAU PUN BERBEZA DENGANKU.

WASIAT PALING PENTING DARIKU...

IZINKAN AKU MELUAHKAN APA YANG TERPENDAM, AGAR JIWAKU TIDAK SENTIASA BERGOLAK. BIAR DAN RELAKANLAH MELAYU INI TERUS BERNYAWA !!!

05 Februari 2009

CERITA SEMAKIN SAMPAI KE PENGHUJUNG???

Apakah konflik yang berlaku di Perak akan berakhir? Hanya detik yang akan menentukan apa yang bakal berlaku. Segalanya kelihatan telah dirancang dengan rapi. Bermula dengan isu ADUN Bota melompat ke PKR, kisah 2 orang juak-juak PKR yang hilang entah ke mana, kemudian pulak tu kisah tetiba Si Nasa kembali menyertai BN dan kisah seorang lagi "baghal" yang tetiba ingin menjadi calon bebas merupakan episod-episod yang membawa kepada tertumbangnya kerajaan negeri PR.

Selepas ini kerajaan BN pula akan mentadbir negeri Perak. Maka banyaklah orang utan, monyet, cipan yang akan tersengih. Banyak projek akan dapat dikaut untuk mengisi ke kantung perut masing-masing. Ramailah haiwan-haiwan yang hampir untuk membaham mangsa dan menghidu kemewahan yang bakal terbentang di depan mata.

Perkara paling utama, rakyat berjaya dialihkan tumpuan. Kes Altantuya sedang dibicarakan di Mahkamah Tinggi Shah Alam mendedahkan pelbagai misteri. Sebelum misteri tersebut dirungkaikan satu persatu, muncul pula konflik di Perak. Bagi seseorang individu yang terlibat, peristiwa ini merupakan suatu kelebihan kepada beliau.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan